Törzsvendég program - Hotel Palota

Törzsvendég szabályzat

Még sosem jártam a Lillafüredi Palotaszállóban, érdemes regisztrálnom a törzsvendégprogramba?

Természetesen, hiszen már a sikeres regisztrációt követően vendégeink kedvezményesen foglalhatnak szállodánkba.

Igen, a törzsvendég programba való részvételhez mindenképpen szükséges a regisztráció. Akik már korábban regisztráltak a programba szállodánk weboldalán keresztül, őket külön e-mailben értesítettük a program indulásáról.

Javasoljuk, hogy egy családból csak az regisztráljon a hűségprogramba, aki a foglalásokat általában intézi. Ehhez az egy fiókhoz az első belépéskor valamennyi családtagot hozzá tudja adni. Foglaláskor csak annak az egyenlegéből tudjuk a pontokat levonni, aki weboldalunkon bejelentkezett (a regisztrált, törzsvendégfiókhoz tartozó e-mail cím és jelszó megadásával), és a pontot is csak ide tudjuk jóváírni. Több különböző fiók pontjai nem összevonhatók, így érdemes családonként egy fiókot regisztrálni.

Maximum 2 szoba foglalása lehetséges egy profil kedvezményeit figyelme véve.

A törzsvendégeknek a pontszerzéshez fontos, hogy ajánlatkérését / foglalását a szálloda weboldalán -www.hotelpalota.hu - a felhasználói fiókjába bejelentkezve kezdje meg. Foglalás során a foglalási rendszer automatikusan kikalkulálja a foglalás értéke után járó és jóváírható pontokat, melyek azonnal megjelennek a foglalás véglegesítésekor, valamint bekerülnek feltételes pontként a felhasználói fiókba. A foglalás során megszerzett pontok az utazás napján 12.00-ig feltételes státuszban maradnak, azt követően a pontok státusza felhasználható pontokká válik, így az már felhasználhatóvá válik egy következő foglaláshoz. A pontfelírás mértéke az egyes törzsvendég szinteken változik.

A törzsvendégeknek a kedvezményhez és a pontbeváltás érvényesítéséhez fontos, hogy ajánlatkérését / foglalását a szálloda weboldalán -www.hotelpalota.hu - a felhasználói fiókjába bejelentkezve kezdje meg. A foglalás során a rendszer automatikusan kiszámolja, hogy - az aktuális szintnek megfelelően milyen kedvezményre jogosult és / vagy a rendelkezésre álló pontok alapján - mennyi pontot lehet beváltani.

Szállodánk hűségprogramja a törzsvendégeket a regisztrációkor megadott e-mail címük alapján azonosítja, amennyiben Ön nem azzal az e-mail címmel kérte az ajánlatot, amelyet beregisztrált a programba, akkor a rendszer Önt nem azonosítja törzsvendéggént, így nem adja meg a kedvezményt. Ebben az esetben legyen szíves felvenni a kapcsolatot a szállodával, és kérje, hogy az ajánlatot újra küldjék arra az e-mail címre, amellyel Ön regisztrált a törzsvendégprogramunkba.

Az ünnepi, valamint a kiemelt időszakokban kizárólag pontgyűjtésre van lehetőség, a kedvezmények és pontfelhasználás nem lehetséges.

Vendégeink 2023. április 1-től megtett közvetlen foglalásait a törzsvendégprogramba beleszámítjuk, így ezen foglalásokkal járó előnyök is jóváírásra kerülnek a regisztrációt követően a személyes profilban. 

Az ismerősök meghívásáért járó és a foglalások során szerzett, jóváírt pontok a megszerzéstől számított 730 napig (2 év) érvényesek. Lejárat előtt a program e-mailben értesítést küld, hogy hamarosan lejáró pontokkal rendelkezik, így ezek felhasználására már nincs sok idő.

Ha a foglalást töröljük, az ahhoz beváltott pontok az eredeti érvényességgel újra felhasználhatók. Módosítás esetén csak azok a pontok válthatóak be, amik a módosítás pillanatában még felhasználhatók. Ha az eredeti foglaláshoz beváltott pontok érvényessége közben lejárt, azokat a módosított időpontnál már nem tudjuk figyelembe venni.

A törzsvendégprogrammal kapcsolatban a szálloda értékesítési csapata áll rendelkezésére:
info@hotelpalota.hu
+36 46 400 126 vagy +3630-074-69-93 (munkanapokon 8-17)

Megéri itt foglalni!
Legjobb ár garancia és azonnali visszaigazolás
20% éttermi kedvezmény kupon
Kedvezményes jegyek a környék attrakcióihoz
Azonnali instant átutalásos és bankkártyás fizetés
Csak itt elérhető szobatípusok
Kiegészítő szolgáltatások és szobai bekészítések
Részvételi lehetőség a szálloda saját HŰSÉGPROGRAMJÁBA